piątek, 23 maja 2014

Zagłosuj na mnie!


Właśnie kończy się kampania wyborcza. Serdecznie dziękuję wszystkim za pomoc i wsparcie.
Niezależnie od wyniku głosowania, już czuję się zwycięzcą. Osiągnęłam wszystkie zakładane cele.
Przede wszystkim poznałam mnóstwo ludzi w powiecie brzeskim, z którymi łączy mnie wspólny cel – chcemy mieć wpływ na to, co dzieje się wokół nas. W najbliższych wyborach samorządowych może więc być ciekawie, gdyż pojawi się nowa siła w wyborach do powiatu i, mam nadzieję, zdobędzie kilka mandatów. Będziemy również silniejsi w wyborach gminnych.
Mój dobry wynik w wyborach do Parlamentu Europejskiego dodatkowo by nas wzmocnił i sprawił, że realne staną się konieczne zmiany na naszym, lokalnym podwórku.
Uprzejmie proszę więc o mobilizację w niedzielę i oddanie na mnie głosu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz